Красуня та розумниця Швець Карина святкує сьогодні свій день народження. Бажаю тобі, saybeautyk, міцного здоров’я, щирого кохання, достатку та легкого здійснення мрій.Для цієї онлайн-вечірки я обрала один засіб — кремову пінку для вмивання Real Barrier, тому що вважаю вдало підібране очищення запорукою ефективного догляду. Я спробувала багато засобів для очищення з різних категорій: пінки, гелі, молочко і нарешті я можу зі спокійною душею повторити покупку, тому що засіб мені повністю підходить.Багато хто каже, що на засобі для очищення можна заощадити, і це правда в тому плані, що немає особливого сенсу переплачувати за дорогі активи в засобі для очищення, оскільки він мало часу проводить на шкірі й активи, наприклад, пептиди не встигнуть поглинутись шкірою та подіяти, а перетримувати засіб для очищення на шкірі шкідливо. Все ж, я не відношусь до людей, котрі можуть вмиватись звичайним милом і при цьому не мати проблем з епідермальним бар’єром, тому що моя шкіра вразлива. Засоби для очищення Real Barrier розроблені таким чином, що не порушують епідермальний бар’єр, пінка лагідно діє та при цьому змиває макіяж й гарно очищає пори. Якби мені було потрібно лишити тільки один засіб у догляді, без сумнівів, це був би він. З цією пінкою я користуюсь сироватками та кремами за власним бажанням, а не тому що моя шкіра пересушена і хочеться неодмінно нанести тонер та крем, щоб усунути неприємні відчуття, як це буває після використання засобів очищення. Я відчувала всі переваги кремової пінки Real Barrier, коли протестувала її на руці: перед цим я вимила руки з милом і шкіра була суха, я додатково очистила невелику ділянку кремовою пінкою та не наносила нічого на руки, хвилин через 15-20 ділянка, котра була очищена пінкою Real Barrier, стала відчутно більш зволоженою ніж решта шкіри рук. Люблю її. На фото кількість засобу, котрої достатньо для одного вмивання. Пінка витрачається дуже повільно, сподіваюсь 120 мл вистачить на весь наступний рік.Дякую за увагу до допису, вітаю всіх з прийдешнім Новим роком, а Каріну з двома святами :) Купила знову 30 мл улюбленого крему, завдяки йому моя вразлива шкіра спокійно перенесла адаптацію до ретиналю. Цей крем мені допомагає, коли не допомагають інші: ретиноєвий дерматит? Подразнення? Сухість? З усім справляється, тому взяла про запас. Шкіра стала така здорова, що я дивуюся, немає почервоніння, шкіра легше переносить холод, купероз ледь видно, тепер я навіть можу застосовувати його не щодня, а суто закривати ним серум з ретиналем. Основні особливості цього крему: крем-бальзам без запаху та ароматизаторів, густий, але тане на шкірі, не лишає липкості чи жирності, прекрасно і на ніч і під макіяж. Це ламелярний крем, утримує вологу в шкірі значно краще за звичайні. Містить 5% ніацинаміду та ектракт сирої центели, явно заспокоює почервоніння та запалення, сприяє відновленню шкіри, дещо розгладжує зморшки та надає пружності, допоміжний засіб від гіперпігментації.Ще не проти купити 30-35 мл крему Atopalm, теж класний. Чомусь я дуже люблю, коли щось, що я замовила, виявляться останнім на складі :) Подобається це відчуття, що я щось вихопила.Мені дуже сподобалась зубна щітка від Jordan і я замовила собі ще одну, огляд на неї був тут: https://club.makeup.com.ua/post/47311/Також замовила улюблений тональний крем в новому для мене відтінку, маленький гель для душу Comex та фітогель Веналгін, колись він в мене вже був, хороший, дієвий гель, який візуально покращує стан варикозу, хоч і тимчасово, можливо, треба було брати одразу два, замовлення формувалось заради цього гелю.Я згадую, як раніше мій знайомий казав, що я і у війну поїду забирати замовлення з Makeup, а я думала, що він з'їхав з глузду, а ось тепер їжджу наче так і треба, не під обстрілами, як він описував, але все ж під тривогами, і щоразу як вона звучить, поки я спокійно йду у своїх справах, думаю, що в цей час відбувається з іншими людьми на передовій... яка ціна цього спокою. Треба лише дбати про неї та доглядати за собою, для чого я обзавелась новими засобами. Радість від косметики, мабуть, неповна, якщо не маєш кому її показати. Я маю чимало нових засобів.Три бальзами для ніг від Shelly:Регенеруючий бальзам для ніг з бісабололом, алантоїном та олією розмаринуЗаспокійливий бальзам для ніг з сечовиною, пантенолом та екстрактом фукусаТонізуючий бальзам для ніг з олією макадамії, екстрактами кінського каштана та гамамелісуКрем для рук та нігтів з алантоїном, екстрактом равлика та олією карите Крем-скраб для рук та ніг з сечовиною, екстрактом водоростей та олією арганиПротигрибковий профілактичний засіб для пальців ніг та нігтьової пластини обрала для друга, котрий відвідує тренажерну залу. Для обличчя в мене всього одна обновка (або дві, як рахувати правильно, коли це набір?)), а саме набір для догляду за обличчям Joko Blend Smoothing Solution, в який входить ензимна пудра та ніжний пілінг для обличчя. Дещо вже спробувала та задоволена :) Подобаються ці бренди, на які засоби від них ви б порадили звернути увагу? ) Дякую за участь в грі з попереднього Looks та відповіді :) (https://club.makeup.com.ua/looks/40453/)Я була здивована тим, що за результатами опитування в США 70% жінок користуються косметикою, в якої вийшов термін придатності, чим і захотіла поділитись з вами, більш того виробники в США не зобов’язані позначати кінцевий термін придатності на упакуванні, його позначають задля того, щоб відповідати вимогам до етикетки в інших країнах.Спробувала перевірити ваші припущення :) Я шукала статистичні дані щодо США, тому що їх більше ніж для України.Припущення Швець Карина🤍: 70% користуються агресивними сульфатними засобами для вмивання.Такої статистики я не знайшла, але на американському сайті знайшла наступне:“Опитування, в якому взяли участь 1000 дорослих чоловіків і жінок у США, виявило далеко не ідеальні звички в очищенні шкіри обличчя:60% споживачів повідомляють, що не мають достатньої інформації про правильні методи очищення шкіри.52% споживачів (66% чоловіків і майже 40% жінок) використовують для очищення обличчя засіб для ванни/душу або мило для рук, тоді як більше третини використовують лише воду.Більше половини (54%) чоловіків і жінок зізнаються, що часто пропускають вмивання перед сном.43% людей із сухою шкірою використовують для вмивання мило для рук або тіла, тоді як 55% лише воду.Майже 50% людей з жирною шкірою використовують для вмивання мило для рук або тіла, а третина лише воду.Результати також показали, що респонденти не розуміють, що входить до складу засобів для вмивання обличчя.65% не мають уявлення про те, на які інгредієнти слід звертати увагу при покупці засобу для вмивання, а 63% не розуміють призначення цих інгредієнтів”.Припущення Demchenko Alina: 70% жінок користуються класичною формою гелю для душа, а не пінками та іншими цікавими продуктами.Статистики з цього питання я не знайшла, але я погоджуюсь з Аліною, що гель для душу більш популярний ніж олійки та пінки для душу. Згідно з дослідженням Nielsen Data 35% американок користуються кусковим милом у душі.Припущення Julianna Vini: 70% жінок мають червону помаду“Опитування YouGov показало, що більшість жінок у Сполучених Штатах наносять макіяж принаймні в деяких випадках, у тому числі 38% заявили, що роблять це принаймні кілька разів на тиждень або щодня. Лише чверть (26%) стверджують, що ніколи не користуються косметикою. Частота нанесення макіяжу залежить від віку: молодші жінки рідше, ніж старші, наносять макіяж на регулярній основі. Освіта також відіграє певну роль: жінки без вищої освіти частіше, ніж ті, хто навчався в коледжі, стверджують, що ніколи не користуються макіяжем.46% жінок кажуть, що використовують туш для вій. Майже стільки ж (43%) кажуть, що регулярно користуються помадою або блиском для губ. Приблизно кожна третя стверджує, що регулярно користується тональним кремом (35%), підводкою для очей (32%), тінями (31%) або рум'янами (30%).Скільки часу жінки, які користуються косметикою, витрачають на її нанесення?Більшість жінок (73%), які користуються косметикою, кажуть, що зазвичай витрачають на її нанесення 20 хвилин або менше, в тому числі 45% менше 10 хвилин.Третина жінок (35%) стверджують, що суспільні очікування впливають на їхнє рішення наносити макіяж дуже сильно або достатньо сильно. Жінки віком до 45 років приблизно вдвічі частіше, ніж старші, стверджують, що на їхній вибір макіяжу принаймні певною мірою впливають соціальні очікування (44% проти 24%).Чому жінки користуються макіяжем? Коли респондентів попросили вибрати всі причини зі списку, найбільша частка (49%) відповіли, що роблять макіяж для підвищення впевненості в собі, а 45% для особливих випадків. Близько третини кажуть, що використовують макіяж, щоб підкреслити певні риси обличчя (34%), і майже стільки ж, що щоб замаскувати недоліки (30%). Жінки 45 років і старші набагато частіше, ніж молодші, кажуть, що користуються косметикою, щоб приховати ознаки старіння (36% проти 12%). З іншого боку, молоді жінки частіше, ніж старші, називають причиною використання макіяжу самовираження (34% проти 16%)”.Припущення Матвієць Яна 🐱: 70% жінок використовують крем для обличчя“Компанія Drive Research опитала понад 1 000 жінок з усього світу:3 з 4 респондентів (74%) мають ранкову та вечірню процедуру догляду за шкірою.16% жінок натерли б обличчя власною кров'ю, якби це допомогло уникнути ін'єкцій ботоксу.66% жінок сказали б молодій собі, щоб вони раніше почали доглядати за шкірою.В середньому жінки випробовують засіб для догляду за шкірою протягом майже 3 місяців, щоб побачити, чи він працює.Серед найпопулярніших засобів для догляду за шкірою серед жінок зволожуючі креми (93%), засоби для вмивання (85%), сонцезахисні креми (83%) та бальзами для губ (80%). Також більше половини користуються кремами для шкіри навколо очей (65%), сироватками (57%), пілінгами (55%) і тоніком (52%). У той час як маски для обличчя (49%), олії для обличчя (38%) та спеціальні засоби (33%) використовувалися рідше, ніж інші засоби догляду за шкірою”.Ці дані дещо розходяться з даними першого опитування в США, в якому опитували і жінок, і чоловіків, тому що в цьому опитуванні вибірка складалась з жінок віком старше 35 років, котрі мають сильний інтерес до догляду та достатній дохід для покупки різноманітної косметики. Все ж, я думаю, Яна права і крем для обличчя це найбільш популярний косметичний продукт.Припущення @Людмила: 70% жінок використовують косметику, яка їм не підходить :)Дослідження від Drive Research зачіпає й це питання:“Більше половини респондентів турбуються щодо неефективності (62%) або алергічних реакцій (55%) при використанні нового засобу догляду за шкірою. Майже 9 з 10 жінок (87%) мають певний рівень занепокоєння при використанні нових засобів догляду за шкірою. Окрім неефективних результатів та алергічних реакцій, серед інших проблем, які викликають занепокоєння, загострення проблем зі шкірою (19%) та інфекції (14%)Згідно з опитуванням, 9 з 10 (90%) жінок відчувають певний рівень розчарування у пошуку засобів по догляду за шкірою, які дійсно їм підходять. Крім того, понад кожна третя жінка (36%) повідомляє про серйозне розчарування, оцінюючи його на 4 або 5 балів за 5-бальною шкалою розчарування”.Ще трохи статистики :)“Згідно з нещодавнім опитуванням американського косметичного магазину, в якому взяли участь 3000 жінок віком 16-75 років, жінки витрачають сотні тисяч доларів протягом свого життя, використовуючи в середньому косметики та засобів догляду за шкірою на 8 доларів щодня. Це становить близько 250 доларів на місяць — достатньо, щоб купити будинок, якщо рахувати за все життя, оскільки середньостатистична жінка в США витрачає 200 000 - 300 000 доларів на засоби для догляду за обличчям за все своє життя”.