Літнє поповнення парфюмів

Варто признатися : Я ПАРФУМО ЗАЛЕЖНА. Тож навіть дивно, що я протрималась так довго з останнього придбання нового аромату. Тож зараз я вирішила трошки розгулятися і поповнити не одним, а 5ма аромати, не рахуючи пробники.

Avenue Des Parfums вже здобув популярність в клубі, завдяки доступній ціні, великому вибору ароматів і гарної стійкості. Від Віки я отримала пробник, тож до приїзду пакунка вже знала про їх якість, стійкість.

Парфумований спрей для тіла Style Milano в такому форматі, повинен стати гарною альтернативою в спеку. Я не любитель містів, але тут бажання носити квіткову гурманіку в літку (коли буду робити огляд, поясню чому особисто я відношу його до напівгурманіки) - було більше за мене. Він доречі ідеально поєднується з масляними ароматами або при точковому нанесенні парфумів.

Avenue Des Parfums Style Milano Black - аромат який я ще досі стараюсь зрозуміти. Його метаморфози дивують, збивають мене з пантелику. Піраміда в ньому дуже гарна і я знаю декілька любителів подібних ароматів в клубі.

Juicy Santo Domingo - окремий вид насолоди. Чому обрала в 10мл, досі не розумію, можливо для зручності. Але це саме той аромат, який варто брати в великому об'ємі. Має неймовірну стійкість і дуже шикарне розкриття.

З брендом Landor, я вже дуже гарно знайома. На моїй парфумовій поличці, знаходяться декілька ароматів, які можна сміливо назвати оригінально. Українською нішею. Стійко, оригінально і насичено.

Landor Pact Unisex та Landor Flower Heaven Cherry - аромати для мого сліпого затесту. Авжеж, після допису про Flower Heaven Cherry, я взагалі хотіла взяти собі 9мл, але вирішила що треба порівняти з двома іншими вишневими красунями і вже потім обирати свою вишеньку)