Аромат моєї осені: Miller et Bertaux New Study / Postcard

«Це творіння Міллера та Берто — листівка, надіслана з острова в Середземному морі, де вони проводили кілька місяців, як митці в резиденції, пишучи, малюючи та вигадуючи нові аромати. Тому в центрі цього особистий досвід, який вони уявили цей свіжий і насичений аромат геспериду, який процвітає в теплих відтінках жовтого відтворення середземноморського світла, апельсинових полів, диких лимонів, зібраних на червоній землі, купок трав, зрізаних на ринкових прилавках. New Study / Postcard - це спокійний і умиротворений аромат. Як споглядання моря, заходу сонця, побаченого з тераси кафе...» - нотатка від бренду.

Це аромат про прохолодну солодкість із соленим присмаком моря. Нагадує мені мʼякий аромат кокосового молока чи коктейлю Піна Колада. Але він тут домінує у парі з інжиром. Їх гра на шкірі звучить дуже натурально.

На старті розкривається цитрусово-зеленим звучанням із присмаком легкої гірчинки, очевидно це грейпфрут чи лай мова шкірка. Перші нотки повільно слабшають і переходять у яскраве соковите інжирне звучання.

Весь аромат має сучасне обрамлення і лаймово-кокосово-кремову базу.

Postcard можна було б назвати ароматним стереотипом лакшері-образу райського острова з білим пісочком та прозорою блакитною водою океану. Як у рекламі шоколаду Баунті, який асоціюється у моій уяві завдяки солодкому кокосовому звучанню.

У мегаполісі у прохолодну погоду звучить на мені відсторонено і вкрай дивно. Це мені у ньому і подобається. Життєрадісний парфум. Так пахне шкіра доглянутих людей у яких все у житті гуд. Неймовірно соковитий, релаксуючий аромат моєї осені 2024 🍁

Продукти для цього looks

Miller et Bertaux New Study