MAKEUP Club

Зіркова косметика: які б'юті-бренди заснували селебритіс у 2022 році?

Зіркова косметика: які б'юті-бренди заснували селебритіс у 2022 році?

Спостерігаючи за успіхом косметичних брендів Кайлі Дженнер та Ріанни, відомі особистості вирішили спробувати себе в абсолютно новій для них індустрії. Насправді це більш неочікувано та інтригуюче, ніж може здатись на перший погляд, адже серед дебютантів не тільки дівчата. Давайте подивимось, на які новинки варто відкладати вже зараз :)

Якщо ти цікавилась творчістю Бреда Пітта на рівні щорічного перегляду «Містер і Місіс Смітт» — новина про запуск косметичної лінійки може добряче тебе здивувати. Але не поспішай з висновками. Останні роки актор активно розвивається у різних сферах діяльності, серед яких — виноробство. Як ти вже встигла здогадатись, саме вино наштовхнуло Пітта на створення агендерної косметики Le Domaine, яка увібрала у себе потужні властивості винограду. Сам актор коментує, що у виробництві застосовується все — від кісточок до шкірки та стеблин, адже у природі немає відходів. Він вбачає у цьому цінну систему колооберту, яка збереже екосистему нашої планети для майбутніх поколінь.

Перші чутки про запуск б'юті-бренду від Хейлі Бібер з'явилися ще у лютому 2021 року. Багато хто думав, що це буде декоративна косметика, адже модель активно знімала мейкап-туторіали та встигла зарекомендувати себе у якості справжнього трендсеттера. Але не так сталося, як гадалося. Бренд Rhode сфокусувався на догляді за шкірою та став своєрідною «базою» для щоденного використання. Філософія — доволі зрозуміла та прозора. Хейлі хотіла створити якісні та дієві засоби, до яких захочеться повертатися знову й знову. Вона заручилася допомогою хіміка-косметолога Рона Робінсона та лікаря-дерматолога Дхавала Бханусалі, які відомі своїми професійними здобутками у вузьких колах. Разом вони створили колекцію з п'яти продуктів: зволожувальний флюїд, крем для відновлення захисного бар'єру шкіри та бальзами для губ. Приємним доповненням є те, що продукція не тестується на тваринах і є 100% веганською!

Все вірно, Кім Кардашьян була однією з перших, хто заснував власний бренд декоративної косметики. Тоді про який дебют може йти мова? Справа в тому, що тренди змінюються досить стрімко, і створена у 2018 році марка KKW Beauty просто втратила свою актуальність. Після її закриття в 2021 році, Кім вирішила сконцентруватися на нових доглядових формулах, які були б більш інноваційними, екологічними та сучасними. Лінійка SKK by Kim викликає довіру з перших секунд, адже зірка знає про проблеми зі шкірою з власного досвіду. Вже багато років Кім бореться з псоріазом, який став головним тригером на шляху до створення власної косметики. У першу колекцію SKKN by Kim увійшли 9 продуктів, які можна міксувати та поєднувати між собою. Тоніки, креми, сироватки та інші багатофункціональні засоби можна знайти на офіційному сайті вже зараз.

Скарлетт Йохансон не відстає від трендів, тому 1 березня 2022 року відбувся запуск її доглядової косметики під назвою The Outset. 37-річна акторка не полишає щаблі найгарніших жінок світу, тому нам вже хочеться дізнатися про секрети її привабливості :) Співзасновницею бренду є Кейт Фостер — одна з керівниць Victoria’s Secret, — а це ще більше підігріває цікавість до нових продуктів. В асортимент додали 6 засобів, які можуть знадобитись для повсякденної турботи за обличчям. Бренд інтерпретує це як «чистий та доступний підхід до краси», адже краса не має бути складною. Всі засоби містять гіалуросет — рослинну альтернативу гіалуронової кислоти. Варто зазначити, що створення власної косметики було серйозним рішенням для акторки, адже для цього їй довелося припинити співробітництво із Lʼoreal Paris і Dolce&Gabbana.

MAKEUP Club
3.8k
Підписники
0