Чорна Юлія ❤

"За потреби повторити"

"За потреби повторити"

Сьогодні читала допис про комплекс догляду за волосся, та дійшовши до фрази про шампунь "двічі намилюємо (це мінімум! і так з будь-яким шампунем, доречі)" маркетолог в мені тихо посміхнувся(маю зізнатися - я інтернет маркетолог). Згадала дуже цікаву статтю по маркетингові фішки у продажах(це вже навіть стало чимось накшталт притчі яка ходить з публікації в публікацію), і виникло бажання принести це сюди на обговорення )

Ще на початку XIX століття маркетологи почали використовувати прийоми, що призводили до зростання продажів. Увесь маркетинг XX і XXI століть мудро символізує фраза: "За потреби повторити". Спочатку ці слова стосувалися шампунів (якщо конкретніше то це фішка яку вперше випробувала компанія Procter & Gamble) і збільшили їхні продажі вдвічі!!!.

"Найголовніша думка в маркетингу, яка стосується продажів шампунів, засобів для догляду за обличчям, пов'язана з тим, що ми не можемо зробити так, щоб їх застосовували частіше, але ми можемо зробити так, щоб їх застосовували більше", - каже маркетолог Андрій Арно.

Зараз якщо вбити у гугл "скільки разів треба милити голову" - то він видасть нам купу передрукованих один у одного публікацій "експертів" які несуть копіпастну істину "1й раз - змиває бруд, а 2й вже вимиває шкіру від зайвого шкірного сала, та залишків забруднення ". Так поступово маркетингова фішка, органічно обросла легендами, "експертними" точками зору, та стала аксіомою бьюті рутини 21 ст. "За потерби повторити" органічно і непомітно перетворилося в "обов'язкого намилити двічі"

Та давайте розберемося. Візьму за приклад себе - я не працюю в забої чи полі, я "офісний хом'як" який сидить на удальонці за комп'ютером, я не використовую стайлінгові засоби щодня (99% часу). На всяк випадок уточню, я не сиджу 24/7 у хаті, і на вулиці буваю щодня😅 Де моє волосся набереться того самого бруду, який буде потрібно аж двічі змивати шампунем? А ні де! Тож в моєму випадку це просто зайва витрата шампуню у ліпшому випадку. Я звісно людина не унікальна, і таких як я мільйон дівчат і жінок. Якщо шампунь, основна задача якого - мити - не може з першого разу упоратись з "рутинним" забрудненням (без нанесених стайлиногових засобів, чи якогось екстара забруднення) то це вже питання до якості шампуню, і на що він такий треба.

Звісно - коли на голові стайлінгові засоби, коли перед миттям використовуються маски з маслами - може знадобитися і 2 і 3 нанесення, в залежності від кількості тих самих засобів. Але індивідуальні випадки, на мою думку, не можуть буди аксіомою рутинного догляду.

А ви що скажете? Поділіться думками у коментарях !