Що відбув ається з MAKEUP Club: розповідаємо про нововведення
Ми отримали від вас безліч звернень з проханням пояснити, навіщо MAKEUP Club змінює інтерфейс. Ці оновлення покращують ком’юніті, роблять його простішим для використання та пошуку відгуків про б'юті-засоби.
Що змінилось?
На зміну звичним для вас групам прийшли хештеги. Це не лише модерністично, а й зручно. Для чого потрібні клікабельні хештеги?
- більш легкий пошук схожих дописів і потрібної інформації про той чи інший продукт;
- можливість робити свої дописи впізнаваними та авторськими;
- більше переглядів ваших постів, адже тепер їх простіше знаходити.
Як додавати хештеги?
У першому фрагменті при створенні публікації з’явилось поле “Хештеги”. Прописувати їх потрібно без знаку #. Якщо хештег вже існує, він з’явиться у випадаючому списку. Достатньо клікнути на нього і він додасться у публікацію.
Ви можете створювати нові хештеги, якщо досі вони не використовувались іншими учасниками спільноти. Для цього потрібно прописати у поле “Хештеги” потрібний текст без пробілів та натиснути “Enter”.
Якщо ви не додали хештег, система зробить це за вас при наявності у публікації доданих товарів.
Важливо! У публікацію ви можете додавати не більше 5-ти хештегів. Дозволяється використовувати і латиницю, і кирилицю.
Рекомендація від MAKEUP Club: не забувайте додавати хештеги, аби ваші нові публікації мали більшу кількість переглядів.
Як шукати теги?
Вкладка “Хештеги” розташована у горизонтальному меню, поруч із вкладками “Відео” та “Реакції”. Для зручності у списку вже є хештеги, які найчастіше використовуються у спільноті. Вони клікабельні та переносять користувача на сторінку з публікаціями, в яких згадуються ці товари, бренди або слова.
Поле пошуку дозволяє знайти публікації з певними тегами. Для цього введіть запит без знаку # та виберіть потрібне з випадаючого списку.
Любі учасники спільноти, подібні нововведення ніяк не впливають на стрічку. Публікації надалі розташовуватимуться в порядку створення. Бажаємо натхнення та швидкої адаптації до змін:)
Коментарі (0)