Терміни придатності та зберігання для косметики
Як часто ви перевіряєте засоби на термінованість?
Дуже важливо приділяти час, щоб перевірити терміни косметичних засобів.
Тому що протерміновані засоби можуть викликати алергічні реакції, дерматити, подразнення, запалення слизових оболонок.
Дуже важливо також розрізняти термін придатності та термін зберігання.
В чому ж їх різниця?
Термін придатності - це проміжок часу, який може зберігатись продукт від моменту виробництва. Зазвичай три роки.
Для цього ви на упаковці знаходите дату виробництва або батч-код. По батч-коду можна перевірити дату виробництва та оригінальність продукту.
Розшифрування батч-коду:
- Перша літера — внутрішнє позначення виробника;
- 2 та 3 цифра — рік виробництва;
- 4 літера — місяць виробництва:
A = січень, B = лютий, C = березень, D = квітень, E = травень, F = червень, G = липень, H = серпень, I = вересень, J = жовтень, K = листопад, L = грудень;
- 5 та/або 6 цифра — день місяця.
Наприклад, A18 — означає дату виробництва 2018 рік, або A22К18 — означає дату виробництва 18 листопада 2022 року.
Також є спеціальні сайти, які самі розшифровують термін придатності в залежності від бренду продукту. Типу косметичного калькулятора.
Термін зберігання - це проміжок часу, за який модна безпечно користуватись продуктом від першого відкриття та першого контакту з повітрям.
- Зазвичай виробники вказують його значком відкритої баночки в якому пишуть кількість місяців(6М, 9М, 12М…).
А тепер час взяти свої косметички та переглянути терміни.
Нижче є чек-ліст для перевірки👇🏻
Терміни зберігання декоративної косметики:
- Тональні засоби ( bb / сс - cream, тональна основа, консилер ) - 2-3 роки, після відкриття від 6 до 12 місяців.
Якщо ваш консилер чи інший тональний засіб змінили запах, розшарувались або змінили колір їх краще викинути в сміття.
- Сухі текстури (пудра, тіні для повік, румʼяна, бронзер, скульптор) - 3 роки , після відкриття 1 - 2 роки, якщо немає вологості, то можна і 3 роки.
Зазвичай протермінований продукт змінює запах або навіть може запліснявіти.
- Туш та підводки для очей - 2 роки, після відкриття від 3 до 6 місяців.
Туш та підводку можна сміливо викидати після того як вони засохли та почали сипатись. Але якщо підводка не рідка, а пудрова аква-підводка , тоді може зберігатись як всі сухі текстури - 2- 3 роки.
- Продукти для губ (помада, блиск, тінт) - 1 - 1,5 роки, після відкриття також 1 - 1,5.
Продукти для губ змінюють запах, якщо термін придатності/зберігання вийшов.
- Олівці для очей та губ - 1 - 2 роки, після відкриття від 6 до 12 місяців.
Олівці можна зберігати довго час від часу протираючи кінчик спиртом або підтесуючи точилкою.
Я рекомендую завести собі або декілька сторінок блокноті, або створити google - таблицю і туди записувати дані про косметику (Назва, бренд, відітнок, дата виробництва, дата відкриття, термін зберігання. Можна навіть додавати ціну та посилання на сайт.
Декілька правил для довшого використання косметики:
- Всі продукти повинні бути тільки для індивідуального використання. Не дозволяйте комусь фарбуватись вашою косметикою. Тому що з помади наприклад можна підчепити герпес, з туші - конʼюнктивіт, чужі брудні пензлики або навіть пудри можуть викликати появу висипань на обличчі.
- Частіше мийте пензлики для макіяжу. Рекомендується мити пензлики хоча б раз в тиждень. Пензлики від кремових текстур потрібно мити після кожного використання. Також спонжики.
- Для помади використовуйте одноразові аплікатори. Або купіть собі косметичну палітру і наносьте продукт з оригінального аплікатора на неї та фарбуйте з палітри. Так менший шанс попадання мікробів в бутилочку.
- Для туші використовуйте одноразові щіточки або візьміть щіточку від старої туші та кожного разу добре мийте.
- Крем або бази для макіяжу, які знаходяться в тарі без дозатора наносьте за допомогою спеціальної лопаточки, а не пальцями. Тому що на пальцях та під нігтями багато мікробів, що грозить появою нових мікроорганізмів в кремі. Нанесення за допомогою лопаточки набагато гігієнічніше.
- Тримайте свою косметику в чистоті. Час від часу протирайте коробочки всередині та зверху.
Коментарі (0)