Armand Basi in Blue: свіжі прянощі
Аромат Armand Basi In Blue був створений ще у далекому 2005 році. Він поставляється у картонному пакуванні з дизайном, малюнком і кольорами виконаними у стилі флакона. Сам флакон виконаний з товстого скла, має чіткі гострі грані. Передня частина розділена на 2 кольори – темно-синій та прозорий, з фоном на задній стінці у вигляді стебел бамбуку. Кришка виконана зі звичайного пластика, тому хоч вона і доволі масивна, проте в рази легша за скляну частину флакону. Розпилювач хромований металічний. Виконаний якісно. Одного розпилення вистачає на велику площу нанесення парфуму.
Що в середині Armand Basi in Blue?
Після першого розпилення вас привітно зустрінуть ноти свіжих цитрусових приправлені спеціями, у вигляді коріандру і перцю. Це поєднання створює ефект висушеного гіркого полину на великій трав’яній галявині в спекотний літній день, десь після обіду, коли стає найгарячіше.
Далі проступає ледь помітна фруктова нота чорної смородини, але вона грає майже непомітну роль в цій композиції. Тому в середній ноті інші компоненти невідчутні. Я все очікував, що важкі ноти спецій розвіються і почнуть домінувати смородина, лотос та неролі, але ні. Лише перець, перець, коріандр і коріандр, і легка свіжа нота “цитрусового бленду” (грейпфрута, мандарина та бергамота). А шкода…
Кінцева нота грає роль швидше основи для закріплення більш летючих інгредієнтів, таких як цитрусові, бо жодного з компонентів бази я не відчув, на жаль.
Стійкість та інтенсивність
Стійкість, як, мабуть, і у більшості сучасних туалетних вод, десь 5-6 год, що є стандартним показником, тип паче для цієї цінової категорії та компонентів. Можливо на комусь триматиметься довше, но комусь трохи менше. Для мене, це аромат саме для холодної та вологої пори року. Мабуть, це все тому, що тут домінують прянощі. Тому я б радив його носити восени чи навіть взимку. Це саме його час.
Щодо інтенсивності та шлейфу, то вони тут присутні, але лише перші 2-3 години. Сподіватися на довший час, мабуть, було і не варто.
Висновок
В цілому, враховуючи ціну аромату, я б назвав його гарним середнячком. Проте, назва In Blue, мала б вказувати на те, що це в першу чергу представник свіжого ольфакторного класу. Але ці надокучливі спеції, замість того щоб відтіняти свіжість цитрусових, навпаки, затьмарюють їх. Хоча все-таки, через деякий час базові ноти огортають спеції, і аромат на шкірі стає теплим і приємнішим, з ледь відчутною пряною нотою.
Коментарі (0)