Comme des Garçons 2
Моє парфумерне Я
Парфуми я люблю палко і самовіддано, хоча з моєю холодною та сухою шкірою вони не завжди відповідають мені взаємністю. Людей та події у житті я переважно запамʼятовую саме запахами. Доклалося до цього і моє оточення, адже мамине захоплення парфумами з успіхом відійшло і мені, а друзі та кохані протягом життя також мали свої впізнавані аромати.
Парфумерія є моїм хобі, цікавим мені у багатьох вимірах. Від історії парфумерії до естетики флаконів – це все обʼєкт мого зацікавлення цим найефемернішим з усіх мистецтв. Взагалі феномен запамʼятовування ароматів доволі цікавий. Ані бачити, ані торкатися їх неможливо. Аромати – це чисте враження, відкладене у комірках памʼяті, яке, втім, можна викликати на поверхню думкою.
Наразі у колекції я маю декілька десятків флаконів різного обʼєму та парфумерної якості. Оскільки колекціонувати та носити парфуми це два різних хобі, не все з моєї шафи я показую світу хоча б декілька разів на рік. У мене є ряд парфумів, які цікавлять мене здебільшого історією створення чи виглядом флакону, проте вдягаю я їх тільки за специфічного настрою або погоди.
Тим не менш, є один особливий бренд, доробок якого я ціную у всіх його проявах, а один конкретний аромат навіть дублювала, чого ніколи до того не відбувалось. Імʼя цьому бренду – Comme des Garçons.
Не дивлячись на питомо французьку назву, це японський модний бренд, заснований у 1969 році, основний напрямок діяльності якого – одяг та аксесуари. Втім, нічого дивного, що Comme des Garçons робить також парфуми. Модний дім, що випускає свою парфумерну лінію, це загальна характеристика майже всього пласту парфумерії, знаного як люкс. Але парфумерія «хлопчиків» (з французької garçon – «хлопчик», а comme des garçons – «як хлопчики») виходить далеко за межі люксового звучання.
Я маю 5 повноформатних флаконів Comme des Garçons: Blackpepper, Rouge, 2, Wonderwood, 2 Man. Усі з перерахованих є частиною основної колекції бренду, для якої характерна форма флакону, що нагадує гальку, а також категорична неможливість цих флаконів стояти.
«Двієчку» я люблю найпалкіше. Якби вся колекція зникла, саме Comme des Garçons 2 я придбаю першочергово та з великим задоволенням буду носити щодня. Це мій характер в екстракті, поміщений у чудернацький флакон, що так схожий на крапельку ртуті.
Футуристичність флакону вводить в оману, бреше про зміст, але для 1999 року, премʼєрного для цього аромату, начиння дійсно оригінальне. 25 років потому, при всьому різноманітті ніші та авторської парфумерії, Comme des Garçons 2 – вже чемний «хлопчик», відмінник у білому крохмальному комірці. Його округлений, каліграфічний почерк має перфектний ритм і розмір.
До речі, про каліграфію. Коли досліджуємо піраміду запаху, серед ароматичних мускатного горіху, лавру, мате, коріандру, бачимо непередбачувану ноту чорнил – японських чорнил Sumi, які традиційно використовували для каліграфічного письма. Виготовлення чорнил вимагало сажі, яку збирали як продукт спалення деревини.
Отож, деревина, димність, навіть ладанність – все частини композиції також. У поєднанні з яскравими та ароматичними спеціями і магнолією цей парфум набуває округлості, злагодженості, повітря.
Він добре зібраний, виконаний найкращим чином. Жодної зайвої ноти, неприємних несподіванок чи конфліктних поєднань – при всій складності композиції.
«Двієчка» темна та світла водночас, земна і повітряна, синтетична та натуральна, футуристична і традиційна. Це світла туга, радісна меланхолія, самі суперечності, суцільний оксиморон.
Саме Comme des Garçons 2 я продублювала у своїй колекції. Вона завжди має у мене бути, щоб розповісти про мене, коли я хочу помовчати 🩶
Розкажіть, будь ласка, чи знайомі ви з цим ароматом та яке маєте враження від нього? Чи знайомі ви з іншими ароматами Comme des Garçons?
Коментарі (0)