M O N D ✨️

Лінзи, які часто рекламують: які вони?

Лінзи, які часто рекламують: які вони?

На цей раз взяла Clear All-day. Опис обіцяє надійне носіння у заявлений період. Також підкуповує високий вміст вологи в лінзах.

Опис:

створені на основі технології зволоження AQUAGRIP: містять 57% вологи, тому не порушують стабільність слізної плівки. Гідрогелевий матеріал Hioxifilcon A містить молекули води і гліцерину, що робить лінзи максимально біосумісними. За заявою виробника, без алергенних компонентів Clear all-day запобігають алергічні реакції очей.

Комплектація дивна: 3 блістери у картонній упаковці. Можна сказати, 1,5 пари :) З одного боку, чудово: у разі надриву/втрати лінзи – її можна замінити. Але якщо я ношу лінзи дуже акуратно, навіщо платити за одну зайву? Відчувається більше рекламний хід, ніж турбота про клієнта.

Характеристики:

  • Тип лінз: Сферичні
  • Термін носіння: 1 місяць
  • Тип матеріалу лінзи: гідрогель
  • Вологовміст, %: 57
  • Матеріал лінзи: Hioxifilcon А
  • Діаметр, мм 14.2
  • BC 8,6
  • Оптичний діапазон (PWR) від -0,50 до -11,50

На вигляд лінзи стандартні. Мають легкий блакитний відтінок, якого не помітно на очах. Добре сідають на око, особливо коли нові.

Діоптрії за відчуттями не точні. У всякому разі, немає різниці між цими лінзами та іншими на 0,5 діоптрій менше (а вона має бути). Довго носити лінзи можна перші пару тижнів, а після до кінця дня падає гострота зору.

Матеріал тонкий. Лінзи вимагають постійного механічного чищення, інакше всі забруднення залишаються на них.

Більше місяця носити не вийде, ближче до кінця терміну відчувається необхідність заміни.

Носити можна, але це не найкомфортніші лінзи.

___________

Контактні лінзи, 3 шт. Clearlab Clear All-day

Інші мої відгуки:

Лінзи Acuvue Oasys Johnson & Johnson: https://club.makeup.com.ua/post/9451/

Розчин для лінз Bio True: https://club.makeup.com.ua/post/19516/

Лінзи, які часто рекламують: які вони?
Лінзи, які часто рекламують: які вони?
Лінзи, які часто рекламують: які вони?
Лінзи, які часто рекламують: які вони?