A.

Маркетинг працює для прибутків, а не для шкіри

Маркетинг працює для прибутків, а не для шкіри

Сьогодні річниця боротьби з агресором, яка триває століттями.

Цим коротким постом хочу відкрити дискусію про те, як маркетинг заставляє нас ганятись за найкращими засобами проти зморшок, темних кіл під очима, акне, розширених пор (це зазвичай генетика), сальних ниток (які багато плутають з відкритими комедонами і які мають усі), які можуть бути невиправдано дорогими (я дивлюсь на вас, пані Barbara Sturm та на вас, пані Gwyneth Paltrow та бренд La Mer - це тільки вишеньки на торті кричущих випадків невиправданих цін за часто малоефективні засоби для догляду, які не мають доказової бази) та таким чином витрачати надто велику кількість коштів, які натомість можна задонатити на Сили Оборони України.

Впевнена, що для багатьох ця інформація не буде новою, але є не так багато інгредієнтів, які мають клінічні докази ефективності у вирішенні значних та незначних проблем шкіри. Тому рекомендую вам переглянути інфографіку від дерматолога Dr. Usama Syed про ефективність інгредієнтів для вирішення окремих проблем. Україномовна версія внизу - переклад від мене, тому вибачаюсь перед дерматологами та космецевтами якщо щось неправильно переклала:)

Dr. Usama Syed зробив відео на цю тему, а також написав кілька тредів у твітері про базовий та доказовий догляд. Якщо коротко, то для базового та доказового догляду достатньо:

  • зволожуючого крему,
  • сонцезахисного крему,
  • засобу для очищення,
  • ретиноїду,
  • не переборщити з кислотами, пілінгами, Тік-ток трендами:),
  • відвідати професіонала.

Не всім підряд потрібні скраби та кислоти:)

Маркетинг працює для прибутків, а не для шкіри
Маркетинг працює для прибутків, а не для шкіри

Dr. Usama Syed каже "якщо ваші батьки подарували вам серйозне акне на обличчі, грудях і спині, ви не зможете від цього позбутися ні хлорофілом, ні корейським доглядом за шкірою. Я обіцяю вам.

Отже, якщо ви з цим стикнулись (або у вас екзема, псоріаз, розацеа тощо), не втрачайте РОКИ, ідіть до дерматолога!"

Говорячи про шкіру, в якої нема значних проблем або власникам якої не обов'язково ходити до дерматолога (але сходіть обов'язково на регулярну дерматоскопію!) - не вірте в маркетинг, завжди дивіться "між рядками" - тобто читайте склад чи там є щось, що має підтвердження ефективності, та подумайте чи варто за цей продукт віддавати всі гроші чи можливо це просто гарний бренд та гарна мінімалістична баночка:)

Не сприйміть це неправильно, я теж люблю тестувати різні засоби (в мене навіть є пуста баночка одного невиправдано дорогого крему, який мені сподобався, але який я не планую купувати знову, бо його ціна відповідає ціні набору інструментів DNIPRO-M, яким можна ремонтувати БМП) і зовсім не закликаю вас купувати засоби, ціна яких не перевищує N гривень, просто хотіла про це поговорити, адже за собою часто помічаю такі думки: "як же хочеться спробувати цей засіб, яким користується Rosie Huntington-Whiteley, а ще краще спробувати всі засоби, якими вона користується".

Щодо самої інфографіки - я не зі всім погоджуюсь, про що написав Dr. Usama Syed, наприклад, що

  • фізичні SPF фільтри кращі - можливо у США це так і є, бо FDA занадто повільно береться до аналізу безпечності хімічних фільтрів, а погодити з FDA нові фільтри, які використовують в Австралії чи ЄС наразі неможливо;
  • що філери діють певний час - Dr. Gavin Chan із Victorian Cosmetic Institute зробив чимало відео про те, чому ми бачимо обличчя з надто великою кількістю філерів - тому що філери майже не зникають, вони мігрують і їх можна побачити натренованим оком на МРТ,

тощо. Але критикувати я не буду, бо я не хімік і не дерматолог і загалом він має рацію:). Про дещо Dr. Usama Syed не написав - наприклад, про деякі кислоти, транексамову кислоту тощо. Тим не менше, ця інформація дуже корисна для повної базової картини, що справді працює.

Можливо вона буде для вас корисною, коли ви захочете купувати нові засоби догляду. Я тут, щоб приносити користь і також люблю набиратись корисної інформації від вас.

PS. Здається, DNIPRO-M мене читає, бо після публікації прийшло СМС із нарахуванням бонусу за покупку:)

У мене все:)