#bybsmakeupclub
В цьому дописі дослідимо як формуються та розвиваються тренди у розрізі моди на різні види бюстгальтерів.
У попередньому дописі ми з вами розглядали тренди осені у макіяжі, але мені стало дуже цікаво дослідити з вами як взагалі формуються, впроваджуються, розвиваються та стають буденністю тренди в нашому з вами житті.
Коли я побачила тему місяця #bybsmakeupclub у нашій спільноті я не змогла пройти повз та вирішила дослідити цей процес і зрозуміти - як сталося так, що бюстгальтери увійшли у наше життя та стали обов'язковим предметом гардеробу кожної жінкі?
13 жовтня - відзначається Всесвітній день без бюстгальтера, покликаний залучити увагу спільноти к проблемам розповсюдження раку грудей, а ще надихнути жінок на звільнення від сковуючих традицій в одязі. По факту - історія жіночого бюстгалтера - це яскрава іллюстрація змінення статусу жінок у суспільстві. Я не буду переказувати вам всю історію розвитку, але хочу роздивитися з вами основні етапи впровадження цього тренду в життя жінок.
Почнемо з того , що модний тренд у глобальному розумінні - це відображення подій, які відбуваються у світі. Історики моди стверджують, що мода - це відображення часу, в якому вона створювалась.
Власне, бюстгалтер взагалі і з'явився тому, що жінки втомилися носити корсети, бо з розвитком медицини виявилося, що корсет псує жіноче здоров'я! До історіі зі здоров'ям додався розвиток руху за жіноче виборче право - суфражизм. Суфражистки наполягали на тому, що корсет обмежує жінку та прирікає її на малорухомість та несамостійність, бо їм доводиться вдягадитися за допомогою інших людей. В кінці 19 століття почали з'являтися прототипи бюстгалтера, який підтримує жіночі груди, але дозволяє жінці спокійно дихати, їсти та рухатися.
Їдемо далі - а ХТО ВЗАГАЛІ ПРИДУМУЄ ЦІ ТРЕНДИ???👀👀👀
Так ось, за цей вибір відповідають цілком конкретні люди - трендвотчери( «наглядач за трендами»).
Трендвотчери стежать за жінками та чоловіками на вулиці. Хороший трендвотчер не просто дивиться, у що одягаються люди, він відстежує все, чим живе його цільова аудиторія. Кав'ярні, куди ви заглядаєте по шляху на роботу, аналізує чим ви цікавитесь у соцмережах, про що спілкуєтесь, що вас бентежить і навіть популярні серіали впливають на становлення моди в наступному сезоні.
Так, наприклад, в кінці 60-х років з'явився мінімалістичний бюстгальтер "no bra" з м'якою чашкою з прозорою сітки - він дуже відрізнявся від своїх попередників та мав величезний успіх, бо це була епоха хіппі - для цих людей дуже важливим було свобода, в тому числі і тілесна.
А в 70-ті роки був створений перший спортивний бюстгальтер, його створила жінка, яка полюбляла займатися бігом, але як, і більшість жінок, відчувала дискомфорт від того, як підстрибують груди під час бігу.
А хто ж пропонує нам ці тренди?
Це журналісти, селебріті, експерти, блогери і навіть популярні вчені, до яких прислухаються прості смертні. Все, що вони носять, їдять або п'ють, швидше за все, захочемо спробувати на собі і ми.
Взагалі-то бажання наслідувати природньо для людини. Намагатися бути схожим на тих, хто красивіший, розумніший, спортивніший за тебе, цілком нормально. І цією особливістю нашої психіки користуються маркетологи.
Згадайте героїню Сари Джесіки Паркер у «Сексі у великому місті», що пропіарила взуття Manolo Blahnik, або сімейство Кардаш'ян - Дженнер, представники якого вважаються законодавцями моди. Якщо ви хочете купити туфлі «як у Кері» або помаду «як у Кайлі», вам, швидше за все, не потрібні саме ці речі: вам подобається образ, який ці жінки створюють на екрані.
Колись,так у 50-х роках велика світова супер-зірка Мерилін Монро ввела у моду бюстгальтер з пуш-апом. Разом з пуш-апом в моду увійшла чашка "балконетт", яка підтримує груди та прикриває тільки нижню їх половинку.
Як тренд розбігається у маси та остаточно закріплюється?
Відгуки — це потужний маркетинговий інструмент, який непомітно впливає на ваші рішення.
Маркетологи вміють просувати хороші відгуки покупців. Звичайно, серйозні бренди не пишуть про себе хвалебні мови, вони впливають на вас по-іншому.
Наприклад, Victoria's Secret зробила на сайті систему оцінок кожного товару і тег «перевірено покупцями». І якщо ви не довіряєте рекламі бренду, то на думку звичайної жінки охоче прислухаєтеся.😉👌
Якщо розглядати наші з вами часи, то ми можемо побачити , що головний тренд нижньої білизни - комфорт.
У виробництві все частіше почали використовувати високотехнологічні матеріали.
Наприклад, бренд Victoria`s Secret випустила нижню білизну для людей з обмеженими можливостями. Це адаптивні бюстгальтери та труси, котрі легко надягати та знімати за рахунок магнітних застібок. (додам відео, щоб ви зі мною раділи та дивувалися)
Як ви розумієте, в наших страшних реаліях така білизна - це дуже важлива розробка!🙏🙏
На останок хочу сказати вам, дівчата - дбайте про своє здоров'я, робіть чек-ап кожного року, любіть та бережіть себе!❤️
Зручних вам бюстгалтерів та здорових грудей!
Обійняла!
Якщо було цікаво, тицніть щось у коментарях, та не забудьте про лайк❤️
Коментарі (0)