Про витрати на косметику
Коли мені стало цікаво, скільки грошей я витрачаю на косметику, я почала записувати всі свої косметичні покупки в окремий файл, враховуючи ті, що мені не підійшли (все ж таки я заплатила за них), я рахувала суму за місяць та потім приплюсовувала поточний місяць та попередні. Як виявилось, цифра яку я собі уявляла, була заниженою: вже через пів року набігла сума, яка мала б набігти за рік, і перевищувала той відсоток доходу, який я була готова витрачати на бьюті. Діватись були нікуди, засоби закінчувались, треба було купувати нові, сума витрат, що росла, стала мені комом в горлі, нова покупка вже була не задоволенням, а проблемою. Зрозумівши, що так можна за життя витратити на догляд вартість нерухомості, потрібно було щось вирішувати. Але ж мені хотілось виглядати гарно! І от, осмисливши теоретичну інформацію про косметику та свій досвід, я дійшла таких висновків для себе щодо того на чому можна зекономити без втрати результату (вигляду), а на чому ні:
Санскрін
Сильно зекономити не вийде.
Немає дешевих санскрінів з хорошими новими фотостабільними фільтрами. Та й на санскріні з фізичними фільтрами не особливо зекономиш: він має бути гарно сформульованим, щоб не сушив шкіру.
Очищення
Трошки можна.
З одного боку, в засобах для вмивання немає нічого такого, що б дорого коштувало, навіть, якщо там є дорогоцінні активи, вони не встигнуть толком подіяти. Головне, щоб умивалка підходила: достатньо очищувала і не сушила. До умивалок у мене ставлення приблизно як до миючого для посуду, суто функціональний продукт, який не викликає особливих емоцій.
Активи
Можна, якщо хотіти.
Дуже популярною є думка, що на активах не варто економити. Можливо й так, наприклад, топові сироватки з вітаміном С будут значно краще ніж бюджетні, які нічого особливого не зроблять, і чи потрібні тоді взагалі бюджетні сироватки? Можливо краще взяти хороший крем, в якому вже є активи, ніж так собі сироватку та так собі крем. До того ж не всі активи потрібні в одній рутині. Багато питань можна вирішити самим ретинолом. Так, він теж буває різний, точніше з різними системами доставлення, може бути просто ретинол або ліпосомальний, що проникає глибше і дає кращий результат. Особливо не зекономиш на пептидах, тому що в дешевому засобі з пептидами їх дуууже мало, але знову ж таки, постійні користувачі ретинолу не помічають прямо таки сильних змін, після того як вводять в свою рутину ще й пептиди. Тобто на активах можна зекономити, якщо обрати для себе найбільш цільові.
Тонери та тоніки
Індивідуально.
Тонери, які переважно вода, можуть стати хорошим доповненням, якщо є улюблений крем і чогось в ньому не вистачає, додатковий продукт може стати джерелом цих компонентів, хоч в тоніку і найменша їх концентрація. Також тонер сприяє тому, що косметика проникає глибше, цьому ж сприяє і чиста вода, розпилена на шкіру. Так, тонік може подарувати новий рівень зволоження шкірі, яка потерпає від сухості через воду для вмивання чи проходження лікування, однак існує і момент можливого гіперзволоження шкіри, яке підвищує чутливість, призводить до висипань та закупорених пор. З цієї ж причини не варто наносити побільше крему. Якщо ж говорити про геть дешеві тоніки, в них зустрічаються шкідливі консерванти та подразливі речовини, і вже точно краще без тоніку, ніж з таким.
Крем для шкіри навколо очей
Коли як.
Теоретично крем для зони навколо очей має бути протестований спеціально для цієї області та не містити компонентів, що можуть подразнювати очі. Практично: дуже часто в кремах для шкіри навколо очей є ароматизатори, сумнівні речовини та барвники. Крем для обличчя може також слугувати і кремом для очей, якщо він не викликає подразнення, та не містить надто агресивних для цієї зони компонентів. Той самий крем з ретинолом для шкіри навколо очей буде містити меншу концентрацію ретинолу ніж для обличчя.
Засоби, які не використовуються
Навіть треба.
Мені немає сенсу купувати незмивні засоби для волосся, які відчуваються як щось зайве, або ще одну палетку тіней, оскільки в мене два режими: поспішаю, не встигаю фарбуватись, або немає куди фарбуватись.
Ось так, після підрахунку, який продовжується, з косметичного сноба я стала, скажімо, ощадливою :)
Я читала цікаву статистику, що дівчата готові витрачати на косметику до 12% свого доходу. Мені хотілось би, щоб всі витрати на імідж, враховуючи відвідування перукарні, одяг і т.п. складали не більше 5%
Дякую, що прочитали 🤗
Коментарі (0)