Які бренди більше не куплю і чому

Які бренди більше не куплю і чому

Всім привіт! Надихнувшись чудовим постом Олександри, який, попри мої побоювання, все-таки залишився у стрічці, вирішила зробити спробу номер два й у продовження цієї надзвичайно актуальної теми ще раз викласти свій допис. Нижче буде моя цілком суб'єктивна позиція, яку я нікому не нав'язую, але, дотримуючись якої, почуваюся зі спокійнішим сумлінням.
Отже, не хочу продовжувати купувати продукцію брендів, що досі представлені на ринку рф.
Загугливши skincare brands sold in russia 2023, можна знайти статистичні дані з аналізом стану московського ринку косметики. Зокрема, свіжа статистика, оприлюднена у квітні, подає рейтинг найпопулярніших на московії косметичних аптечних брендів за 2022 рік, серед яких: La Roche-Posay, Vichy, Bioderma, Librederm, Avene, CeraVe, Uriage тощо. До топ десятки не ввійшов Caudalie, однак він, як і решта аптечних брендів, теж не вийшов із ринку. Для мене це виявився особистий "ауч", бо двома продуктами цього бренду користуюся вже багато років і хвалила їх тут у клубі. Тож відтепер замість Caudalie vinopure gel cleanser до мене їде Medik8 surface rafiance cleanse, а замість Caudalie grape water пробуватиму інші місти й гідролати, тут іще з вибором остаточно не визначилася. Ще один аналітичний звіт (березень 2023), у якому йдеться про внутрішній попит на бренди різних сегментів, згадує про популярність серед мацковських брендів групи L'Oréal, зокрема Garnier. На офіційному сайті групи є лінк на локальну мацковську версію, а також зазначена інформація про роботу заводу поблизу мацкви. Отже, шампунь Garnier fructis я заміню на Schauma.
На ринку рф працюють косметичні рітейлери "Залатоє яблака", "Лєтуаль" і "L'occitane" (останній ніби під тиском громадськості влітку минулого року виходив із ринку, але зрештою прокрутив якусь оборудку з місцевими бізнесменами і лишився, змінивши назву з латиниці на кирилицю; при цьому, як пишуть у The moscow Times, асортимент продукції не змінився).
Тему з виходом/невиходом брендів із ринку рф постійно моніторить дослідницька група з Yale School of Management, яка періодично публікує актуальний список компаній, що не припинили свою роботу на московському ринку. Звіт за 18 квітня 2023 року включає компанії, які або не вийшли з ринку зовсім, або тільки частково обмежили свою діяльність, зокрема: Clarins, Colgate-Palmolive, Giorgio Armani, Yves Rocher, Oriflame, Valentino (список насправді довжелезний, я з нього вибрала саме б'юті-компанії, та й то не всі). Я, як і багато інших українців, користуюся зубною пастою Colgate, але замінити її на іншу проблем не буде.
Ну, і насамкінець я подивилася відео сюжет про "залатоє яблака", де видно, які бренди там представлені (відео датоване груднем 2022 року). Й ось на поличках там спокійнісінько собі стоять Clinique, Givenchy, Tom Ford, Gucci, Dior, Estée Lauder, ISL, Oribe, Foreo, Sensai, Omorovicza, Elemis. Також представлені Urban Decay, Nyx, Chanel, однак тут коментаторка відео з сумом зазначає, що нових поставок цих трьох брендів нема і невідомо, чи будуть. Далі вона показує вееееееличезну секцію корейської косметики, нахвалюючи, зокрема, Holika Holika. Під кінець відео авторка каже, що у лютому-березні ціни на косметику підскочили до небес, але вже влітку все відчутно подешевшало, а асортимент брендів почав розширюватися. Що ж, корейськими засобами я користуюся… Зокрема, постійно купую гідрофільну олію від Purito. Але альтернативу я вже знайшла: це буде гідрофілка Medik8, яку хвалила Vikulyk, після чого я почала нею марити 😅 Так, ціна болюча, але ж баночки має вистачити на кілька місяців, тому ок. А от що робити з Foreo bear mini… Просто так його викинути рука не піднімається, але, коли зламається, то замість нього куплю Nuface mini, сподіваюся, до того часу закордонні інтернет-магазини вже відновлять прямі поставки в Україну. Ну, або Мейкап розширить свій асортимент.
Ще раз: вище я виклала свою особисту позицію і нікого ні до чого не закликаю. Кожен робить свій власний вибір. Але знаю точно, що тут багатьом болить ця тема, тому сподіваюся, що мій допис стане корисним для тих, хто цікавиться.
Дякую всім за увагу!