Трішки інформації про Relance
Ще один бренд MakeUp
Мій допис про Mareve навів мене на думку щодо створення окремого допису з деякою інформацією про Relance.
Тут хочу розібрати, що це за бренд та розвіяти деякі міфи.
Отже, вже всі знають, що цей бренд належить MakeUp, саме тому наш улюблений інтернет-магазин так активно його просуває.
Йдемо далі - бренд доволі "молодий", ТУ на косметику датується 2020 роком, а торгівельна марка за даними Укрпатента зареестрована лише в 2022 році. До речі, власником ТМ, а також бенефіціарним власником самого MAKEUP є МІНРАН ЛІМІТЕД, компанія, що зареєстровна на Кіпрі. Тепер, щоб в нікого не з'явилась думка, що це косметика з Кипру, хочу зробити ремарку - бренд український, MAKEUP також. Просто всі хвилюються за свої статки, тож використовують подібні схеми реєстрації компаній та сбереження своїх активів - поглиблюватись у питання економики та юриспруденції не будемо, нічого кримінального тут не має.
Далі спробуємо розібратись з виробництвом.
У дописі про Mareve розповідала про Private Label та контрактне виробництво. Також зазначала, що Mareve виробляється на дільницях компанії "Nutritive".
Виробником Relance на пакуванні зазначено ФОП Білокур В. Ю. Тут бачила на просторі інтернету багато питань щодо цього. Деякі знайшовши в реєстрі ФОП інформацію щодо цієї особи та побачивши, що основний вид діяльності - торгівля автозапчастинами, почали робити припущення, що косметика виробляється десь у гаражі)))).
Йдемо розбиратися - Владислав Білокур є власником відомої нам компанії "Nutritive". Тож, виробництвом Relance також опікується саме ця компанія. Чому це поділено на ТОВ, ФОП тощо - це також питання опадаткування, економіки та юриспруденції. Нічого страшного тут не має, а перелік видів діяльності ФОП чи ТОВ говорить лише про те, що дана компанія має право ними займатися.
Щодо складу.
Рецептура досить проста, нічого інноваційного немає.
Ще минулого року, надивившись безліч позитивних відгуків, придбала сироватку та крем під очі, а також пінку для вмивання. У складі чогось особливо шкідливого не знайшла, проте й видатних активів також не має.
Тобто, засоби наврядчи зіпсують шкіру (індивідуальні алергичні реакції не враховую), але й якихось чарівних або лікувальних дій (а косметика позначена як аптечна) очикувати не варто.
Представники бренду постійно наголошують, що у складі наявні лише сертифіковані ЄС інгрідієнти, що гадаю, скоріш за все правда, оскільки вітчизняні виробники, на скільки мені відомо, мало що наразі синтезують із сировини, на кітайських або індійських складових далеко не підеш та розгубиш усіх покупців, а сировину з США або Кореї з логістичних та економічних міркувань, гадаю, використовувати не дуже доцільно.
Цільова аудиторія - не дуже примхливий середньостатистичний покупець, що наврядчи заморочується з активами. Зазвичай переважна більшість звикла до силіконів з мас-маркету, тож тут така аудиторія за дві копійкі може отримати не найгіршу продукцію та може бути цілком нею задоволена.
Принцип ціна/якість тут також працює - тож, за ці кошти, вважаю, що Relance має право на життя. Якщо бюджет доволі скудний, то можно спробувати.
Щодо мене - то на початку користування навіть зробила позитивний відгук на їх сироватку. Знову ж це враховуючи ціну. Пінкою також користувалась - знову ж, враховуючи ціну, вона непогана.
Коментарі (0)