Корейська косметика: за та проти
Розбір від фахової кореїстки 🤣🤣🤣
Нещодавно в одному з численних дописів про мої корейські засоби моя дорога @Комарницька Тамара дала мені таку характеристику, тож я вирішила не втрачати марку та поглибитись в тему корейських засобів і все ж переконати тих, хто сумнівається, що в цьому сегменті багато дійсно крутих засобів. Чому саме корейські продукти, спитаєте ви? Бо співвідношення ціна-якість в них просто неймовірна, головне, обрати правильний продукт з підходящими для вас активами і я гарантую, ви закохаєтесь в ті баночки!)
Справа в тому, що корейський косметичний ринок – найбільш динамічно розвивається в світі, зараз там налічується близько 20 000 брендів та ця цифра постійно росте. Звісно, подібна популярність спонукає деяких любителів швидких грошей скористатися цим фактом. Про це – далі.
Давайте розглянемо основні упередження, які існують щодо корейської косметики:
1) На європейській території продаються бренди, яких немає в Кореї.
2) Ніжній слов’янській шкірі не підходить багатоступінчастий догляд.
3) Компоненти, які є в корейських продуктах, можуть зашкодити.
Почнемо з першого пункту: всі корейські продукти можна умовно можна розділити на 3 групи:
- Бренди, які не дуже турбуються про склад і ефективність, але заради маркетингу всіма способами здобувають напис «Made in Korea». Для цього вони можуть організувати контрактне виробництво (деякі взагалі виробляють свою продукцію в Китаї, але, наприклад, реєструють торгову марку у Кореї і – вуаля – ось вам новий корейський бренд). Такі засоби частіше за все не продаються в Кореї та викликають багато питань щодо інгредієнтів. Наприклад, розпіарений на території СНД Limoni.
- Бренди, які виробляються в Кореї, мають там власний сайт, контактну інформацію, але не таргетуються на кореянок (насправді, досвідчених корейських покупців важко змусити купити щось просто так – адже вони фанатично доглядають за шкірою, знаються на компонентах та розбираються в тенденціях косметичного ринку). Це вже більш свідомі виробники, хоч і досі якість сировини може бути не на самому високому рівні – їхній коник то маркетинг, яскраві пакування та багатообіцяючі написи. Звісно, тут також мають місце робочі продукти, але доведеться пошукати. Нехай простять мене поціновувачі, але це Elizavecca, Farmstay та ін.
- Бренди, які продаються як в Кореї, так і по всьому світу. Мають власне/якісне контракте виробництво, прискіпливо ставляться до інгредієнтів та слідкують за новітніми розробками. Missha, Innisfree, D’Alba, Cosrx та інші.
Останні для мене є найбільш привабливими, адже мають репутацію, знання та досвід.
Серед інших моїх улюблених виробників не можу не назвати Pyunkang Yul, Benton, Heimish, Cos de Baha. Важливий момент: міжнародні корпорації можуть створювати для європейок трохи інші засоби, адже вони вивчають ринок та знають, що, наприклад, наші жінки віддають перевагу легким невагомим текстурам кремів, в той час як кореянки люблять щільні поживні текстури.
Переходимо до другого питання: чи варто використовувати стільки засобів в доглядовій рутині. Моя думка – все залежить від вас та вашої шкіри. Особисто мені підходить така система: 1) гідрофільний бальзам для зняття макіяжу, якщо я фарбувалась; 2) пінка для вмивання; 3) тонер/есенція; 4) сироватка; 5) крем; 6) SPF. Отже, вийшло 6 ступенів, хоча зранку немає гідрофільного засобу, тож на 1 пункт менше, ввечері ж, не використовую сонцезахист, тож, знову 5 кроків. Час від часу роблю маски, ензимний пілінг тощо.
Тож, зовсім необов’язково виснажувати себе ритуалами, які нервують – краще обрати саме таку послідовність, яка буде давати необхідний результат та не відніматиме забагато часу. Мені ось наносити на себе всі ці засоби – в задоволення, іноді не можу дочекатись вечора, щоб намаститись улюбленими продуктами)).
Пункт третій: чи підходять інгредієнти корейської косметики для слов’янок?
Можливо, я вас здивую, але в Кореї процент дозволеного ретинолу/кислот менший, ніж в європейських або американських засобах. Довгий час є тенденція на захист, зволоження та відновлення епідермального бар’єру, тому всі ми знаємо про центелу, азулен, муцин равлика та пробіотики. Звісно, досі існують, наприклад, агресивні пінки, що очищують «до скрипу», але ця біда присутня в кожному косметичному сегменті.
Якщо цікавить, як обирати м’які та ефективні продукти, то можете почитати мої відгуки на чудові продукти:
https://club.makeup.com.ua/post/2585/
https://club.makeup.com.ua/post/5970/
https://club.makeup.com.ua/post/5875/
https://club.makeup.com.ua/post/5546/
https://club.makeup.com.ua/post/5221/
Тепер ще трохи про вибір: якщо ви тільки починаєте знайомство з корейськими продуктами, можу порадити почати з наборів, де є принаймні 3-4 засоби (пінка, тонер, сироватка, крем). Бо взявши щось одне, ви навряд чи відчуєте дію в повній мірі. Такі набори мініатюр є у Pyunkang Yul, Cosrx, Benton та ін. Також не проходьте повз тонери та есенції, бо це зовсім інший рівень зволоження, заспокоєння та підготовки шкіри до подальшого догляду.
Посилання на набори, які я сміливо можу рекомендувати, додаю.
Щодо сироваток, то в Клубі багато про них пишуть (і не дарма!), адже саме вони містять найбільшу концентрацію активів та здатні вирішити конкретну проблему. Це вже тема окремого допису, бо інгредієнтів багато, класних прикладів – ще більше)). Тому до нових зустрічей! Всім сяючої шкіри та блискучих посмішок!)
P.S. Розкажіть про ваших корейських фаворитів, мені і іншим учасницям та учасникам Клубу це може дуже допомогти!)
Коментарі (0)